Klanten support

Bij Transparent hebben we er alles aan gedaan om het onze klanten heel makkelijk te maken zaken met ons te doen:

Internationale ondersteuning
Transparent heeft vestigingen in Nederland, Duitsland, Engeland, India, Mexico, Zuid Afrika en de Verenigde Staten. We bedienen wereldwijd klanten. Ons klantenbestand bestaat voor een groot deel uit multinationals met divisies in verschillende landen. De teams die contact onderhouden met de leveranciers van onze klanten, bestaan uit hoog opgeleide professionals die vloeiend zijn in meerdere talen, getraind zijn in schriftelijke en mondelinge communicatie met leveranciers en lokale zakenculturen en regelgevingen goed kennen. Onze werknemers spreken gezamenlijk meer dan 18 talen. Zij benaderen leveranciers over de gehele wereld.

Financieel
Wij werken op No Recovery, No-Fee basis. Onze klanten hoeven geen enkele investering te doen, betalen geen opstartkosten en hoeven geen budget vrij te maken voor een Accounts Payable Analyse. Sterker nog, de analyse zal direct extra nettowinst genereren.

Werklast
Wij nemen onze klanten veel werkzaamheden uit handen. Onze professionals werken volledig autonoom en hebben geen ondersteuning nodig.

Analyseresultaten
Wij leveren onze klanten altijd een kosteloze maar zeer waardevolle analyserapportage, dat wil zeggen een kwaliteitsmeting van de crediteurenadministratie en op maat gemaakte verbeteradviezen. De klant bepaalt vervolgens zelf óf en hoe de adviezen op te volgen.

Langetermijn-relatie
Het is in theorie mogelijk om processen te perfectioneren, maar alleen tegen astronomisch hoge kosten. Op een gegeven moment loont het niet meer om nog meer capaciteit, nog meer systemen en controlemechanismen in te zetten. De kosten daarvan wegen niet meer op tegen de ermee gerealiseerde verbeteringen.

Transparent Continuous Monitoring
Dan is het echter nog wel zinvol om een Accounts Payable Analyse te laten uitvoeren op continue basis, omdat deze niets kost maar wél altijd iets oplevert. Transparent heeft daarom langlopende overeenkomsten met klanten. Het voordeel hiervan is dat er in de loop van de tijd steeds weer gemeten kan worden wat het effect van geïmplementeerde verbeteracties is en steeds weer nieuwe verbeteradviezen uit te kunnen brengen, want; 'Meten is weten'.

Confidentialiteit
Transparent garandeert haar klanten absolute geheimhouding ten aanzien van de aangeleverde data.
Vraag naar onze Security Policy voor meer informatie: Contact.