24/7 Transparent client portal
Transparent heeft een unieke interactieve tool ontwikkeld waarmee u uw P2P-services kunt beheren en bewaken: de Transparent client portal.
24/7 toegang en ongeëvenaarde flexibiliteit
Als wij voor een klant een van onze innovatieve services uitvoeren (AP recovery audit, Statements-onderzoek, btw-oplossingen of Vendor master services), kan de klant de voortgang 24/7 volgen door in te loggen op onze portal.
Daar is alles in te zien. U kunt er claims goedkeuren of afwijzen die klaar staan om te worden verwerkt in het recoveryproces, leveranciers kiezen met wie contact wordt opgenomen in het kader van een Statements-onderzoek, of zien hoe leveranciersgegevens worden opgeschoond en verrijkt. Ook kunt u de status van facturen volgen in real time, en u kunt deze zelf bijwerken.
Geavanceerde technologie, superieure rapporten
Wij kunnen P2P-analyses bieden dankzij onze geavanceerde algoritmen en datamining, waarmee we superieure rapporten kunnen produceren, inclusief statistieken en prestatie-indicatoren voor crediteuren. U kunt de resultaten naar eigen inzicht en behoefte aanpassen met behulp van een groot aantal filters. Daarnaast vergelijken we uw bedrijf met branchegenoten, aan de hand van op maat gemaakte criteria.
De Transparent client portal bespaart tijd en verlaagt de werkdruk voor uw werknemers doordat de voortgang van het auditproces en alle statuswijzigingen overzichtelijk worden gepresenteerd en analytische gegevens onbeperkt toegankelijk zijn.
De portal maakt bovendien gebruik van de nieuwste standaardprotocollen en u kunt er dus zeker van zijn dat uw gegevens bij ons in veilige handen zijn.
Voordelen van de Transparent client portal
- Volledige controle over de services die wij leveren
- Volledige transparantie
- Eén informatiebron voor alle services
- Intuïtieve, gebruikersvriendelijke navigatie
- Portal in eigen beheer